lördag 31 december 2016

Året som bara försvann



Och hur gick detta till? Det var ju alldeles just Nyår?

Dessutom känns det som om detta år bara försvunnit utan att egentligen utmärka sig på något sätt?
Vad har vi egentligen gjort detta år?


Jo det största av under... Jag blev ju mormor! fast det var redan i slutet på 2015. Men dit har ju faktiskt lite tid gått :) Men den glädjen att få se henne växa och utvecklas är oslagbar!


Sen har jag varit på några skolningsvändor till Helsingfors och övernattat bla på Hilton, inte helt fyskam det heller.

Sommaren den bara försvann ju den också, den liksom regnade bort där bortom bergen.
Men det var ganska väntat eftersom det regnar mycket sommartid där i väst-Norge.
Annars var Norge vistelsen en fin upplevelse och jag ser fram emot att få återvända dit snart.
Och jo, 2016 kan jag ju säga att jag också har bestigit ett berg, fast det var ett fjäll...

I september vistades vi några dagar i Wien på Synergys årliga summit.
En fin upplevelse i en vacker stad.
Och många nya upptäckter väckte mitt intresse så det har ju blivit en hel del studerande nu på hösten.


Det känns lite som om 2016 har varit ett vilande år, då det inte hänt så mycket.
Känslan är lite att det legat och pyrt i väntan på att explodera nästa år?

Spännande, spännande, det är med stor förväntan vi nu går in på ett nytt år och tar emot de nya utmaningarna och äventyren som väntar.

Ikväll väntar ett nyårsbad i badtunnan.
Badtunnan jo den skaffade vi och byggde in på vårkanten, så där har vi tillbringat ganska många timmar sen dess.
Men denna nyårsafton ska jag bada in med de 2 män som betyder mest i mitt liv!
Lite spännande för min gamla far :)
Nu hoppas vi bara på en stjärnklar himmel och att vinden mojnar lite.

Egentligen när man sätter sig ner och begrundar året som gått har det ju varit ett riktigt bra år!

Det var det året då min man hittade synergys produkter och fick hälsan och ungdomen åter! Jag är så glad för hans skull att också han bestämde sig för att pröva.
Själv har jag varit piggare och friskare än på många år! Och jag är innerligt tacksam för att jag lyckades vända på åldrandets trend.

mmm livet är gott att leva!

Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar