torsdag 3 april 2014

MS-forskning

Vem har kortat av veckorna?
Imorgon är det ännu en gång fredag!? efter att ha haft måndag igår? Visst det är torsdag idag, men denna dag kommer antagligen bara att försvinna i ett huj som alla andra dagar.

Jag har känslan av att veckorna numera består allenast av måndag och fredag....
Hade jag inte haft mina gympass på tisdags och torsdagskvällar så hade det nog varit ganska svårt att få mig övertygad om att de fortfarande finns med i veckan

Men någon har sagt att tiden går så snabbt när man har trevligt! Och kanske är det så?

Mina dagar fylls med intressanta händelser.
Nya bekantskaper läggs till nya kunskaper... och vissa dagar kommer de där aha upplevelserna som ger den extra kryddan till vardagen.

En sådan upplevelse bjöd tisdagen på. Ups ... tisdag? Det har visst varit tisdag den här veckan också?!

Nå well... fem klienter med samma diagnos, nämnligen MS. Och jag hittade tre tydligt gemensamma nämnare på alla fem. C-vitamin brist, B-17 brist, och dessutom samma bakterier. Nu skulle det vara i mitt intresse att forska vidare på detta. Fem klienter  med samma resultat, tycker ju jag är en ganska tydlig tendens, men fem stycken är ändå för liten grupp för att man ska kunna säga säkert.

Och nu efterlyser  jag MS-patienter, så veckans erbjudande lyder;
Har du diagnostiserats med MS? boka  Bio-resonans analys till halva priset i forskningssyfte!

och tid kan du boka här http://bioenergica.bokadirekt.se

Sprid gärna vidare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar