söndag 8 december 2013

Bazarfynd


Denna vackra gravlykta hittade jag på bazaren idag, och den ska föras till min mors grav. De fina graverade fåglarna vet jag att hon skulle ha uppskattat.
 Fröautomaten till fåglarna är också den riktigt vacker och för en peng på 8€ så tyckte jag att den var ett riktigt fynd,  att den dessutom är tillverkad av en 90-åring gör ju inte saken sämre. Riktigt fin är den!

Det har varit en lyckad dag på Fagerö paviljong med mycket folk och trevlig stämning, isrosorna på fönstren förhöjde också de julstämningen. 
Kallt? Helt lagom, runt -10 utomhus och kanske någon grad varmare inomhus, men där har vi inte haft den strålande solen som värmekälla. Men vi visste ju redan på förhand att paviljongen inte var uppvärmd och klädseln blev också därefter.
 Och foton från tillställningen... ja jag glömde helt enkelt bort att ta några foton. Jag har haft jämn tillströmning av intresserade besökare hela dagen, och försäljningen har inte heller varit fyskam, och det tackar jag varmt för!

Väl hemkommen kunde jag också peta bort de första benflisorna ur min tandkrater, men där finns mera! Fortsätter med den utdragande behandlingen och hoppas på bättring innan näste veckoslut



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar