lördag 16 augusti 2014

Gruppträning

Det här var ju kul, Matte







Upp med dig tillbaka, Matte, jag ryms inte igenom
Hur har du tänkt här matte? Ska jag hoppa över eller?
Upp med dig Matte, mera orkar du väl?

Livet håller nu äntligen på att återvända! Och nästa vecka borda jag nog vara fit for fight igen, härligt!
Idag gjorde jag ett litet halvhjärtat försök med yoga på eftermiddagen, men det blev mera något åt"gruppträningshållet", eller mest en kul grej, åtminstone för min kompis. Själv är jag sargad och riven lite här och där... Min vän är inte mycket för yoga verkar det som, han skulle säkert föredra lite mera action?

Idag har jag också lyckats få ner lite mat, och det smakade dessutom riktigt gott, eller vad tycks om
ostbågspanerade stekta abborrfileer? Jättegott! Verkligen något jag rekommenderar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar