måndag 11 augusti 2014

Besvikelsen bytt mot glad förväntan!

Allt sen i våras har man gått här och väntat och längtat till den planerade yoga/träningsresan till Kroatien, och det har ju nästan börjat dra ihop sig, den 20 september skulle det bära iväg...
Samtidigt har jag nästan fått lite, lite ångertankar ännu en gång, pga sommarens hetta.
Tänk att uppsöka värmen igen efter att ha gått här och pustat mer än en månad i hettan!? Och dessutom betala för värmen!?

Men ibland är det andra krafter som griper in och morgonens besvikelse blev stor! Researrangören ställde in resan!
Surt, säger jag bara ! Andra gången det händer inom ett år. Samtidigt var det en viss lättnad...inte mera värme just nu, tack!

Nå det resulterade i lite undersökningar och konversationer runt jordklotet, eftersom mitt ressällskap befinner sig i Mexicanska gulfen, och efter någon timme var en ny resa spikad. Och en mycket spännande och annorlunda resa... Detox i Keflavik, Island, hoppas nästan på nedanstående vyer :),

(researrangöress bilder)
Men det blir väl nog mera åt det här hållet?




 Åtminstone ska det väl kunna bli ett dopp här, skulle jag väl tro?

http://www.rejsebixen.dk/Norden/island_Blue_Lagoon_Iceland_bro.jpg

Spännande,  spännande ska det bli! hoppas också på att få lämna en del bagage efter mig vid hemfärd ;)
Och ja semestern? jo den kom snabbare än väntat!

http://heilsuhotel.is/video.asp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar