onsdag 19 februari 2014

Förenat nytta med nytta...

...och ett nöje är det nog också fortfarande :) även om tiden kan kännas knapp ibland.



Den gamla trotjänaren är en god vän och hjälpreda vid salva koken numera, och istället för att bränna elektricitet i onödan värms huset av den sköna värmen medan det knastrar mysigt under kastrullen med vattenbadet.

Det drar ju i hop sig till Kvinna & Co mässa 8-9.3, och salvlagren ska fyllas på.
Jag tror att det får bli mest de gamla och beprövade salvorna som tas med till försäljning i år, och eventuellt lite tvättnötter också.

Dessutom hoppas jag innerligt att jag får hem bio-resonans maskinen från Tyskland till dess, så jag kan erbjuda D-vitaminkontroll på mässan som utlovat.

Och salvorna ja... om ni visste hur mycket kärlek och omtanke som är nedlagd i dessa salvor?!
Jag tror faktiskt att det kan vara just den ingrediensen som gör att de fungerar så bra! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar