lördag 23 november 2013

Lördagsmys

 Tänk en hel dag ledig! den första av två lediga dagar, vilken lyx!
Och den har förstås tillbringats med att städa, tvätta, koka och t.o.m fålla byxor  dvs en helt vanlig ledig dag...
 Och jag tilldelar mig själv dagens Is-ros...

.

 ...därför att jag lyckades ta mig ut på en uppfriskande promenad med den fyrbenta vännen innan mörkret föll. :)



Den sista timmen med dagsljus är oftast den bästa. Ljuset blir alltid lite magiskt innan solen försvinner ner i havet, och där lyckades jag fånga den precis innan den försvann!

  







 Lite av skogen fick vi också med oss hem, och därför kan vi nu njuta av skogens dofter...



...framför den härligt sprakande och värmande brasan. 
Och nu väntar bastun. Detta kallar jag lördagsmys när det är som bäst!
 Ha ett riktigt skönt veckoslut alla, njut av ledigheten och var rädda om varandra!

 ps. askluckan har nu rättats till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar