fredag 15 mars 2013

Atlas på plats!

Äntligen!  I fyra, för en gångs skull, långa veckor har jag väntat och längtat efter att få min atlas-kota korrigerad. Och ju mera jag tänkt på det och kännt efter så har jag ju också noterat att den inte kan annat än sitta snett!? Spännande nu... inom en halv timme ska hon vara här för att påbörja helgens program.

Nu är det gjort! och visst underkäken for fram... men underbett vill jag ju inte kalla det, ganska bra egentligen. Men käken som jag känt mig tvingad att pressa framåt, så vill ju inte mera framåt, en märklig känsla. Intressant blir det också att få lyssna vid sänggåendet ifall tinnitus är helt borta? Nu känns det åtminstone mycket varmt i öronen, nacken känns längre, och jag tycker faktiskt att huvudet sitter rätt nu. Det var inte heller något problem med att lyfta foten, så höger höft verkar ha ändrats på något sätt? Undrar om morgonsvindeln är borta nu också?
Det blir intressanta dagar och veckor nu framöver!

På kvällen fylldes Einarsgården med intresserade åhörare, Luz Angela berättade om metoden och besvär som uppstår om atlas sitter fel. Morgondagen är fylld med klienter, men om en månad  är hon här igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar