fredag 30 november 2012

Tvingad till vila!

I måndags fick sig min redan sargade vrist en ny törn! Tänk så enkelt det går att skada det som redan skadat är...Där stod jag med båda fötterna stadigt på golvet när vristen plötsligt vippade till, och en tydlig pisksnärt hördes från foten! Jaha, var första tanken, en avrivningsfraktur igen! Men jag tror trots allt att det var ett ligament som revs av i själva fotbladet, någonstans inom ringen på bilden. Inget att göra åt detta, men med bioresonansens hjälp tycker jag dock att läkningen gått snabbare än vid tidigare liknande tillbud. 



Efter att ha linkat mig igenom första dagarna kunde jag konstatera att en stadig sko med mina Pedikom inlägg gav det bästa stödet och hjälpen för smärtan.Och i med att smärtan gett med sig en aning, så kom direkt tankarna på gymmet tillbaka, och när nästa pass skulle gå att genomföra? och vad händer väl då? Jo, då passar förstås värsta förkylningen på!
Så nu är det vila som gäller över helgen, och kanske hela nästa vecka? Men då får det vara nog!


2 kommentarer:

  1. Jag har fortfarande planer på att besöka dig och din maskin....måste bara hitta några timmar...

    SvaraRadera