lördag 30 januari 2016

EgenVård

Snart är de första två dagarna i mitt kickstartsprogram över, och det har gått förvånandsvärt bra!

Två dagar utan nämnvärd föda, endast ett äpple och några vindruvor, och jo faktiskt 1-2 dl sallad idag. Jag kallar det "halvfasta".
Däremot har jag tankat med proargi9, phytolife och mistify. Och "tvättat" tarmarna med aloevera, ultrabalans, easydetox. Och vatten, vatten och åter vatten...
Efter denna kickstart ska matportionerna minskas och regelbundenheten i matvanorna ses över.

Idag har vi varit och besiktat ögonen hos optiker och därefter besökte vi minimässan i gamla vasa och jag passade på med en scanning i Helenas hälsohörna och trots allt vatten dessa två dagar så visar det ännu snudd på uttorkning :(  men förövrigt var gumman i riktigt bra skick :) .
Det där med vattenmängden var ju ingen större överraskning direkt...men nu efter storstädningen av kroppen ska nog dryckesvanorna förbättras.

Och detta kom sen ur våra fötter....Enligt Helena inget anmärkningsvärt , men enligt mig rena
geggamojan!

Så nu är det service och egenvård för hela slanten som gäller. Hoppas förstås på märkbara resultat, även om det är länge sen jag mått så bra som nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar