tisdag 6 januari 2015

Äntligen över!


Jag är så glad att denna ändlösa helg äntligen är över! Avslutade ledigheten med en skön skogspromenad, och ett litet ishjärta dök upp på min stig också idag :)
I dag hade vattennivån stigit igen, men vi är lite osökra om det nu är andra eller tredje högvattensflödet ?
Av gammalt heter det ju att det ska vara tre flöden innan vintern infinner sig, så kanske börjar det äntligen dra ihop sig?


Förövrigt har vi haft en extremt grå, kall och blåsig dag! Men också de mörkaste dager bjuder på sina ljusglimtar...


...första gruppträningarna på gymmet ikväll! Underbart! skönt och härligt!
Äntligen! så jag har längtat till detta!


Började med 10 minuter på denna min vän för att skaka loss armar och skuldror, därefter ett härligt, roligt danspass för att fortsätta med 45 minuter SBT och avslutningsvis  10 minuter till på vännen min :)


Väderkvickt till kropp och själ!
Så skönt i kroppen efteråt! Och därmed är det nu färdigpöst för detta år!
Jag tog faktiskt modet till mig och klev på vågen vid hemkomst, och konstaterade att den troligtvis gått sönder?!
Jag måste göra ett nytt försök i morgon bitti för att få ett klarare besked på bedrövelsen... Nå ingen nyhet direkt. Det är bara att suga i det sura äpplet och ta nya friska tag, igen.
I dag har vi då äntligen trettondagen... den dagen som var bestämd som frosseriets sista dag, så skönt att det äntligen är över!
Ynkligt att man ska ha så dålig självdisciplin...men gott var det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar