lördag 18 oktober 2014

Så blev min dag...

Först den ljuva skogspromenaden...
...med min glänta i skogen

Lite rekognosering; vad har vi där då??? kan det bli en uggla?

En matta med mattlummer...

...som delvis kom med hem, (hittade också en gammal krans)
 


En gran med hängande kvistar kom också med hem.
och morgondagen är nu också under planering
Se där...the natures sign of love :)

Avrundade dagen med att besöka dootra min, och blev utmanad till barberare. Jag borde kanske ha tagit tillvara hårtofsarna från hennes hjässa???  med tanke på morgondagens projekt .

Tänka sig en hel dag och jag har egentligen uträttat nästan ingenting. Vilket nöje!
Natti, natti... Vi tar väl nya tag imorgon...
 och då tror jag att jag kanske fortsätter på samma tema  :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar