lördag 15 september 2012

Nybakad Instruktör!

Vilken dag. Ännu finns det visst lite krut kvar i gumman?! Men aj, aj vad det ska kännas i morgon, jag kommer antagligen inte att ha några problem med att veta var jag har mina skinkor och lår, och midjan har också den fått sig en riktigt rejäl omgång!

Nu har jag absolut inga planer på att börja dra kurser åt varken vuxeninstitut eller gymnastikförening, utan detta var som så mycket annat bara stundens ingivelse. Jag tänkte att det kan vara bra att kunna helt enkelt, och till nytta för både mig och mina klienter. Dessutom har jag fått lyssna på en mycket kunnig och inspirerande lärare, Maria Olofsson. Vilket energiknippe! Jag vågar nog erkänna att jag lite avundas hennes vältränade kropp, men samtidigt väcktes en liten förhoppning om att kanske, kanske  kunna få tillbaka lite av de svunna formerna? Skam den som ger upp hoppet!

Men det har varit en bra dag, och det har varit min dag där jag bara behövt tänka på mig själv! Nu blir det däremot dags att tänka på min fyrfotade vän och en promenad i det vackra vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar