onsdag 26 september 2012

Änglar finns dom

Änglarnas medicin : Hela kropp och själ med hjälp av änglarna










Jo det tror jag helt säkert! Personligen tror jag inte att jag sett någon Ängel, men en del möten har man ju haft som gett den där speciella känslan av att man kanske har träffat en Ängel?

Närvaron och guidningen har jag dock känt av vid ett flertal tillfällen, och det känns ju skönt att veta att det finns någon som hjälper och lotsar en rätt, det gäller ju bara lyssna och känna av situationen, och sedan lita på att det man känner är rätt! Anledningen till mina "Änglafunderingar"är att jag kom över en jättefin bok - Änglarnas medicin av Doreen Virtue. Bara jag nu blir klar med örtmedicin-studierna så ska jag slå mig till ro i soffhörnet och mysa med en massa härliga böcker framför brasan, allt medan höststormarna viner och regnet smattrar mot rutorna.
 Mm vilken härlig tid som stundar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar