fredag 17 augusti 2012

Sommar!

Inget önskeväder för min del, men man får väl bara lyckönska alla dem som gått och längtat efter detta sliskigt, otäcka, kvalmigt varma väder! Fy vale, svetten rinner utför ryggen. Kläderna är ständigt fuktiga, luften känns syrefattig, och hela tillvaron suger!
Enda ljusglimten just nu är att man trots allt slipper kroppsarbeta, istället ska jag tillbringa 3 dagar på skolbänken, mellan de smäktande höghusen i stockholms innerstad. Undrar vilket som är att föredra?

Just nu lockar trots allt skolbänken, och jag hoppas på att komma hem med massor av ny hälsosam lärodom. Hittills har jag inte behövt bli besviken, så jag antar att det gäller också detta veckoslut.

Och till alla ni som älskar denna kvalmiga värme... Passa på och njut! Det ska jag också göra när hösten kommer med sin klara härliga luft!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar