fredag 31 augusti 2012

Bio-Energica Naturlig Vård - flyttar till ny lokal

Hurra! äntligen har jag lyckats erövra nya mottagnings utrymmen, och slipper trängas i min lilla kammare.

Massagen får eget rum, Ansiktszonterapin och Bio-Resonansen får samsas i ett rum och Podoskopet för fotinlägg får egentligen också ett eget utrymme dock i samband med det stora maffiga kontoret - väntrummet, som troligen också kommer att användas som kursutrymme i framtiden.
Och så får jag ett kök och därmed möjlighet att börja sköta kosthållningen på ett helt annat sätt än förut! Tänk... kanske man lyckas gå ner något kilo i vikt, så där på köpet?

Det kommer att bli så bra! Men ännu får jag ge mig till tåls en vecka innan jag kan ta huset i bruk. Byråkraternas kvarnar mal inte alltid så snabbt som man skulle önska.


I uthusgaveln finns den gamla"klottstugan" med en gammal högforsfemma som värmekälla! Helt perfekt! Den kommer att genomgå en liten ansiktslyftning innan den kan tas ibruk som djurmottagning, men i början på nästa år ska den nog vara klar för invigning. Jag kan bara ana mig till att det nog inte blir någon större brist på fritidssysselsättningen ett tag framöver...
Ännu har jag inte heller riktigt bestämt var stallet ska ta form eftersom det finns en del utrymmen att välja mellan, men det klarnar väl med tiden.

Spännande, spännande....



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar