lördag 12 maj 2012

Seminarium i Frekvensmedicinens värld

Det är ju alltid trevligt med lite avbrott i vardagen, även om det går inom ramarna för "inkomstens förvärvande",  och om det dessutom är intressant och inspirerande, så kan det inte bli mycket bättre. Eller hur?
Synd bara att vi tvingades bryta för matpaus... Jo det var en mycket givande dag! Kanske var det speciellt för mig som är nybörjare i frekvensmedicinens värld? men nog hade jag gärna suttit på rumpan en dag till för att bara få lyssna och suga i mig allt nytt.

Rayonex firar i år 30 års jubileum, vilket betyder att de forskat och utvecklat sina produkter under 30 års tid. Glädjande för Rayonex så har de nu fått dokument på att Rayocomp PS10 och Rayocomp PS 1000 Polar är klassade som 2A produkter. Dv s kort...det är vetenskapligt dokumenterat ( Fraunhofer institutet i Tyskland) att de frekvenser som används reparerar specifika cellskador och  strukturer, utan att det påverkar eller på något sätt skadar andra cellstrukturer, eller det är vetenskapligt bevisat att det fungerar utan att skada, och att det absolut inte handlar om någon placeboeffekt! Tja förklara den som kan...
En klass 2A produkt-dokumentation betyder dock att den nu är godkänd för att kunna användas på sjukhus Det ni! precis vad jag känt och sagt. Detta kommer att bli framtidens medicin.
Mycket matnyttig information har jag fått med mig hem, och jag är i full gång med praktiken alleredan. INFO

Nu väntar jag bara med spänning på att få hem den nya produkt som de släpper ut på marknaden efter 6 veckor! Jag vågar nästan påstå att jag var den första som la in beställning?
Produkten i fråga har namnet ThyreoGym, och då är det kanske någon som kan räkna ut vad det handlar om?


http://www.healthleadsuk.com/bio-resonance-and-e-smog/
http://www.fraunhofer.de/en.html

2 kommentarer:

  1. Det är faktiskt rätt konstigt att var tredje kvinna har hypothyreidosis. Hur kan det komma sig? Naturen har väl inte gjort kvinnor speciellt svaga, utan tvärtom, de lever längst. ???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tja..kan hals-chakrat ha någon del i det hela?

      Radera