måndag 21 maj 2012

Gate Closed



Första kursveckoslutet tillända. Och allt går nu igen sin gilla gång. Tungt och lite besvärligt för tillfället, men det är ju på övergående, åtminstone så småningom vill jag väl tro?

I slutet på veckan drabbades jag av den värsta förkylning jag haft som jag kan minnas. "Alla rör är fulla". Hostar och frustar, och det packar lite här och där, och däremellan får det för sig att rinna också. Kort sagt nu är det tungt! "Men använder du inte din maskin är det kanske någon som undrar?" Jo,  ikväll bara jag kommer hem ska den minsann användas! Problemet är bara att jag varit bortrest över helgen, och maskinen har varit på behandling på annat håll.

Kursen däremot var mycket intressant! Jag har nog fått lära mig en hel del nytt, bla. börjar jag nu få kläm på hela fysiologin bakom leverns avgiftningssystem, och hur man ska få igång en trött lever. McMullen besitter nog kunskap minsann! Jag väntar redan på nästa kursveckoslut, och rusar tiden som den brukar så är det väl dags igen efter "några dagar".

Idag blev man också en erfarenhet rikare. Det känns onekligen lite besvärligt att komma till flyget och det står Gate closed, kanske bör man försöka slippa den upplevelsen i framtiden? Nå huvudsaken man kom med på planet hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar