söndag 22 januari 2012

Jag tror att jag äntligen blivit beroende!?

Ännu hinner jag med ett träningspass denna vecka! Jag ska ändå iväg och sätta min röst på presidenten, och kan ju därför passa på och zumba with Natalia på samma gång. Jag hade ju tänkt pausa idag... men det får bli imorgon! Veckan har hittills bjudit på tre svettiga Baila danspass, en timmes Power yoga, också det svettigt, fast det går under namnet Bodyrelaxation.
Och dessutom en ny erfarenhet - Piloxing! Riktigt rolig och krävande träning det också, och jag rekommenderar den som inte prövat att göra det. En del nya muskler gav sig till känna efteråt, och ni kan tro att jag var helt slut efter att ha kört piloxing + baila på raken! Trött, slut, men lycklig!
Tyvärr har jag annat bokat nästa torsdag, men jag kommer igen Ann!

Jag känner suget...snart är det dags för ett nytt svettigt pass. Äntligen!


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar