torsdag 19 januari 2012

Bio-resonans för alla!

                  Jag vill gärna dela med mig av dessa härliga bilder!

         Visst är dom fina?

















Nu var det ju inte riktigt detta jag hade som främsta åtanke när jag skaffade min maskin, men det blir allt mer till att använda den också till våra husdjur.


Vår hund är helt begeistrad i detta underbart sköna fenomen och söker sig allt oftare till det lakan jag har hemma, bara för att känna efter...  Besviket hoppar han ner igen då inga välgörande frekvenser når hans kropp. Däremot sitter eller ligger han helt andäktigt då jag har kopplat på behandlingen åt honom. Och när maskinen slår av drar han en djup suck!  Till katten använder jag den främst för att hålla henne fri från mask och parasiter. Hunden däremot har jag gett behandling på både höfter och annat smått och gott. Det som jag främst försöker inrikta mig på är hans psyke och att ändra på hans "vaktbeteende".
Vi får väl se hur detta lyckas.
Åtminstone så råder det inget tvivel om att dessa båda känner hur välgörande bio-resonansen är!

Bio-reonansen kan användas både till djur och människor, och det finns förutom dessa två modeller också västar till hästar. Med Bio-resonansens hjälp kan man ta reda på, och behandla bla. allergier och näringsbrister. Med maskinens hjälp kan man också spåra infektioner och parasit angrepp. Eftersom djur ju inte kan berätta vilka symtom och smärtor de har är bio-resonansen till otroligt stor hjälp. Den berättar var felet sitter!

 Liten infofilm om bioresonans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar