onsdag 31 augusti 2016

Omstrukturering med webbshoppen


Jag har tänkt det länge, men samtidigt har det tagit emot för jag lade ju ner en del pengar när jag startade webbshoppen Bio-energica för ganska många år sen.
Och jag har ju tänkt ha den som pensionärssyssla i framtiden, men om det inte bär sig med nuvarande betalningssystem och inte går att uppgradera för att få betalningsfunktionen att fungera? Ja då är det väl bästa att lägga ner?

Men vad jag inte tänkte på var att jag därmed också förlorade min väl inarbetade mailbox...

Webbshoppen är dock inte borta i och med att jag lagt ner denna sida, utan den fortgår på vår andra webbshop www.tritonnets.fi och salvorna kommer att finnas tillgängliga under fliken handvård.

Kommer att vara ett lite uppehåll tills allt hamnat på sina platser, men det blir säkert bra bara det blir färdigt. Och där finns också en fungerande betalningsfunktion med kortanvändning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar