måndag 4 april 2016

Vinterhjärtan

Oj vad jag försummar min lilla blogg, men nu är det igen så mycket annat i görningen, så något får stiga åt sidan, tyvärr.

Men vi fortsätter med våra dagliga promenader min vän och jag, och tanken är väl att vi så småningom ska höja på farten och gå över till att börja jogga, bara nu vägarna torkat upp en aning. Ännu ligger isen delvis kvar i sundet, men en liten vindpust nu bara så är det öppet vatten och då börjar jag paddla... Längtar :)

De sista veckorna så har vi samlat vinterns sista hjärtan, och snart är de ett minne blott, för detta år.

Men de kommer troligen i ny skepnad. Som detta; dagens sista.

Hjärtan är kärlekens tecken.
Så varsågod- Mera kärlek till världen som motvikt till alla mediers fokusering på att skapa och bygga under rädslan.

Där kärlek finns får rädslan inget fäste!





  



 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar