söndag 1 februari 2015

Må bra vision - för alla

Jo en sån har jag!
En vision om att alla ska kunna må bra på alla plan, jo se det har jag, men det tar lite tid att försöka göra verklighet av den visionen... Det är väl som med allt annat antar jag? Vill man förverkliga något så krävs det lite tid och engagemang, för det är ju nog trots allt ganska sällan som man uppnår något med att bara sitta och rulla tummarna.
Åtminstone är det nog ganska sällan man får något gratis?

Och därför go vänner, så har det varit begränsat med tid för bloggandet. All ledig tid har gått åt till många mail på främmande språk, främst till Kina. Till all lycka så slipper jag trots allt skriva på mandarin eller om det nu är kinesiska? Jag har ju lite svårt med att se skillnaden ;) .
Vi får väl se vad som kommer ut av konversationen.


I morgon drar sen den nya viktminskningsgruppen igång! Det blir spännande att se hur många kilon vi kan tappa tillsammans, och man är ju inte heller sämre än att man deltar på samma villkor och lever som man lär...
Och därför kan jag berätta att jag nu njutit storligen av denna egenhändigt komponerade glutenfria Kotzone Americano eftersom det kanske kan
dröja tills jag unnar mig en pizza nästa gång?

Det om detta, dags att återgå till efterforskningarna...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar