tisdag 27 augusti 2013

Energinivå låg...

...fast egentligen känns det ganska skönt, lite trist bara att behöva avstå från kvällens 2 gympass nu när jag ju lagt magmusklerna i hårdtrim ;)
Vet inte vad som tog åt lilla magen idag? Det blev 2 st lacto vitalis på e.m och nu har jag kört hårt med bioresonans på kvällskvisten så jag tror nog att det reder upp sig... vet att jag är i full gång i morgon igen!
Kanske är det bara lite vila som behövs och lite mera goda bakterierier till natten?
Och snart är det ju semester... nedräkningen har börjat 10...9...

Det finns många små ljusglimtar i tillvaron, här är den ena...


Fantastiskt så vänliga människor det finns! Nu behöver jag inte längre vara  rädd för demensen och problemet med att veta var jag är... Nåja det finns många som inte vetat var dom varit när de befunnit sig i Ledörsundet, men nu är det klarlagt :)

Här är en annan liten ljusglimt...


Det tog lång tid innan de äntligen anlände och det resulterade tyvärr i 3 par! Och nu har jag lite, ja tom. ganska mycket, beslutsångest! Jag hade egentligen tänkt returnera 2 par...men nu tror jag inte att jag klarar av att separeras från någon av dem!? Skönare har jag ju aldrig haft på fötterna!!!! Rekommenderas varmt!
 I morgon bitti ska jag provspringa högerfoten med make. Vänsterfoten med maka ska få ledsaga mig till gymmet och andra inomhusaktiviteter. Och så är det då Svarta Petter... kanske får de bli mina arbetskompanjoner?

Jo, jo tiit e bjier så bjier e...

ps. efter bastubad och fotbad med riklig mängd havssalt så börjar magen igen bli sitt gamla jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar