fredag 22 februari 2013

"Dagarna fylls av saker du vill göra"

... de orden poppar alltid upp till ytan med jämna mellanrum, senast idag, även om det är 18-19 år sedan orden uttalades av "Jolanda" i Gamla stan i Stockholm. Och allt eftersom åren går blir de allt mer sanna! Hon sa dessutom att jag inte kan undvika ett eget hus- ett företag- något med djur... det är nästan så man ryser, hur kunde hon veta det för så många år sedan?
Den gången jag sökte upp spådamen befann sig mitt liv i kaos och jag önskade ju förstås som så många andra få lite vägledning i villervallan, men det hon såg då - är var jag befinner mig idag! Knappast någon direkt hjälp just då? så går man till en sierska så kanske man bör vara medveten om att de kanske bara ser en av alla de möjliga vägar vi har att välja på? och det är ju inte heller säkert att man råkar välja just den vägen...

Nå hur som helst... "Dagarna fylls med saker du vill göra"... och det är dagens sanning, just nu befinner jag mig precis där jag vill vara mitt i livet! och får göra just det jag vill! Underbart!


Önskar mig bara att solen faktiskt orkar bryta sig igenom i morgon... i morse blev det bara nästan.


Vill dessutom tillägga att dotterns käke sitter helt rätt efter atlas-korrigeringen och bettet är nästintill perfekt!!!
Något för tandkirurgin och odontologerna att ta sig en funderare på?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar