söndag 30 december 2012

Busväder

Fy vilket nyårsväder, nej tacka vet jag julvädret med -20 grader, och frost i näshåren!
Inte har det heller blivit mycket uträttat en dag som denna.
På morgonen körde jag min första av de dagliga 2 rundorna på mini-cirkeln, inte vet jag om det gör någon nytta, men man kan ju alltid hoppas... det är nästan den enda motion som drabbat min kropp sen fotskadan, förutom några kilometers promenader i det härliga vintervädret vi hade över jul. Jag har inte ens fått igång skidorna sparkade ännu, och nu far snön sin kos! Sent ska syndaren vakna heter det ju.



Det märks tyvärr... det sväller lite här och där! Inte enbart av kärlek... men nu blir det nyår, och efter morgondagens nyårssupe' så ska det köras igång på gymmet igen! Foten börjar ju också vara i skick så då finns det inga ursäkter längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar