onsdag 4 juli 2012

Semester!

Nu ska det äntligen bli semester! En skön efterlängtad semester. Mina handleder behöver onekligen lite semester emellanåt. Det är bara lite svårt att få ihop det som egenföretagare, eftersom semesterlönen obönhörligen uteblir. Men jag antar att det blir en fiskesemester i år också, eftersom jag ju faktiskt råkar vara yrkesfiskare också, hur nu det kan komma sig? Nå för mig är det ju semester att vara ute på sjön, råkar det sammanfalla med att dra upp lite fisk ur vattnet så spelar det ingen större roll, för det innebär ju att man får en liten semesterlön trots allt.



I förra veckan inhandlade jag också en baden-baden stol och i den ämnar jag tillbringa en stor del av de kommande två veckorna. Så just nu känns det som om livet är helt på min sida, ( men det är det ju vanligen). But... tanken på att få ta dagen som den kommer i två veckors tid är trots allt något alldeles speciellt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar