fredag 7 oktober 2011

En ny värld har öppnat sig!

Och då menar jag inte den underbara värld som finns synlig för blotta ögat, utan den osynliga världen som också finns där och orsakar allehanda obalanser i våra liv!

"Mamma du ser ut som en sån där goasthunter!" utbrast min dotter, när jag demonstrerade maskinen för henne första gången. 
Tja... kanske det finns vissa likheter? både i tanke och utförande? De som jagar spöken söker ju också efter energier som inte är synliga för ögat, och är det inte just det jag också gör med rayotensorn?
Det finns ju så många osynliga moment som påverkar vår hälsa negativt, som vattenådror, jordstrålning, för att inte tala om alla de elektriska apparater som vi omger oss med.
Vår nya "familjemedlem" har ju dessvärre också lett till en del omak i hemmet. Sängen har tillfälligt flyttats, för att vi ska undgå den värsta påverkan från både vattenåder och bergsspricka. Och flytten till ett annat sovrum har också börjat förberedas. Detta kommer tyvärr att medföra vissa renoveringar av huset.
Att vi har ett störande moment i sovrummet är dock ingen större nyhet, det har vi känt av i några års tid redan, genom att sömnen påverkats allt mera negativt. Men det fina i kråksången är att jag nu lyckats övertyga och synliggöra detta för min skeptiska make! Och han var ju inte sämre än att han kunde erkänna att han sovit riktigt gott natten efter att vi flyttat på sängen.

Så "spökjakten" kommer att fortsätta! Både i mina klienters kroppar och utanför! Mycket intressant har redan uppdagats, och mera är att finna! Och det brukar ju heta att den som söker han finner...
Det är ju det bästa med mitt arbete, att finna det som andra missat.... Vilken utmaning!



2 kommentarer: