tisdag 21 december 2010

Julen är här igen!

Jag tycker ju att det just varit jul?! jag kommer ju så väl ihåg hur slut jag kände mig ifjol efter julen, och hur jag kände för att rymma från allt! så i år ska julen bli lugn och stillsam hemma i eget bo.
Städerskan var hos oss förra veckan, så för min del är det färdigt julstädat! Skönt att helt ha befriats från den biten av julstress!
Julmiddag det blir det på julaftonen, men därefter blir det enbart rester, för i år tänker jag minsann inte stå hela helgen vid spisen!
Jag tänker inleda ledigheten redan idag, och ta en riktig långhelg med långa promenader på isen, förhoppningsvis också månskenspromenader? Christmas-zumba står också på programmet, och midnattsmässa i kyrkan på julaftonen.
 So far so well...
 Fridfull Jul på er allihopa!!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar