söndag 13 december 2009

Decembermorgon

Kylan biter äntligen i näsan, härligt! Hoppas det nu orkar hålla i sig hela december, och resten av vintern, så att vi får ordentliga isar.
Jag har en bråd tid just nu och klienterna ökar stadigt, men jag försöker trots allt få tid för marknadsföringen av mina egenhändigt tillverkade produkter. I helgen var jag på julbazar i kalax, och det är alltid trevligt när nya kunder hittar till mitt bord.
Jag håller som bäst på att prova ut en ny produkt, som ska vara klar, så att jag kan marknadsföra den när webbshoppen kommer igång. På webbshoppen kommer också vitaminpreparat och aminosyror att finnas till försäljning, och kanske också andra egenhändigt tillverkade produkter. Jag kommer att övergå till nytt domännamn ; bioenergica.fi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar