onsdag 4 november 2009

Svin-influenzan

Vaccinera sig eller ej?
För mig är svaret enkelt, nej tack! Dör jag så dör jag, men åtminstone blir det inte av vaccin!
Varför tillföra kroppen en massa extra gifter och konserveringsmedel som i slutändan bara bryter ner immunförsvaret? När man istället kan gå in för att stärka immunförsvaret på naturlig väg. Själv tar jag en extra dos naturell havtornsjuice,
15 droppar echinacearot-extrakt 2-3 gånger dagligen, förutom den vanliga vitamindosen med C,B,E-vitamin , zink, kalk/magnesium. Ibland blir det också någon Aloevera sup.
Och matlagningen innehåller som alltid rikligt med vitlök!
Vi får väl se hur långt det räcker? För säkerhets skull tror jag att jag ska köpa hem Relenza eller Tamiflu ifall flunzan slår till, eftersom jag inte egentligen skulle ha tid att bli sjuk!

Är det någon som är intresserad av att veta vad vaccin är? Besök då www.klokast.se där finns rikligt med matnyttig information.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar