måndag 2 november 2009

Boken Som på Räls recenserad i Vasa Bladet! Tack!

Min bok blev recenserad i Vasa Bladet! Tack!
Tänk att Vasa Bladet bemödat sig med att recensera lilla jag, när så många andra författare ratas. Att sedan recensenten Anita Svensson hänger upp sig på interpunktion, särskrivningssjuka och layout, är väl bara tacksamt i sig. Jag lovar att bättra mig i nästa bok! Det är väl det som är meningen med kritik? att uppmana till bättring nästa gång. Jag är ingen journalist, nej. Jag är bara en vanlig människa som vill få ut ett budskap till andra vanliga människor! Man kan uträtta underverk om man bara vågar tro på att det är möjligt! Det är synd att recensenten missade det viktigaste syftet med min lilla bok, nämligen att den ska kunna hjälpa dem som ännu inte drabbats av hastig livshotande sjukdom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar