måndag 20 juli 2015

Min sommardetox


Nu har jag tröttnat på den ihållande smärtan i min axel! Den har nu hållit i sig i närmare tre månader... den har bioresonansat, masserats, acupunkterats, vibrerats, motionerats, stretchats... jag har tom använt burana, men allt utan resultat. Den kan kännas bättre en dag efter att ha fått sig en rejäl omgång för att återkomma med förnyad kraft.

Så nu är måttet rågat! Återstår bara en sak att göra.

Detox!

 Så nu kör vi mitt i sommaren som borde ha varit sommar... Igår fattades beslutet, och då är det bara att verkställa. Har tänkt att främst tömma lever och njurar på gifter och dessutom en lymfstimulerande behandling.

Nu kommer det att bli en shoppingrunda, för mina rödbetor ser inte fräscha ut.
Kylen ska fyllas med morot, selleri, grönkål, vitlök och rödbeta. Citron ska jag ha i stora mängder för den ska bla användas i min leverreningskur! Vattenmelon, gurka, ingefära, äpplen och ananas kan också vara gott. Resten ska väl hittas här hemma  i skåpen. Och så har jag ju Phytolifen, samt  proargi9 och mistify :)




Jag kör mitt eget rais som jag vet att jag klarar att genomföra, och använder frukt, bär och grönsaker.
Det blir väl att varva med smothies och grönsaksjuicer, och så fortsätter jag med den MSM behandling som påbörjats lokalt, omega 3, magnesium, andrografis och genacol och sen får vi se hur lång tid som krävs innan förkalkningen i axelleden ger med sig, och den förhatliga nervverken släpper?!

Jag vet också när och i vilket sammanhang smärtan satte sig i axeln, och därför blir det också en medveten avgiftning av sinnet för att befrias från händelsen som fick fäste i min axel...man är ju bara människa , tyvärr...
Men det är kanske dags att sluta "spy galla" över den oförätt vi utsattes för? och släppa taget?

Wish me good luck!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar