tisdag 31 mars 2015

Skäms på mig!

Jag ligger efter både med blogg och tillvaro... trots att jag vill dra mig till minnes att jag för en tid sen påstod mig ligga steget före?

Men det är mycket som händer och mycket som är på gång!
Dagarna fylls med saker jag vill göra, och datum läggs fortare än man anar till följande datum, och vips står en ny månad vid dörren.

Men åtminstone har vi nu äntligen fått vinter! Men det beror högst antagligen på påsken. För till påsk brukar ju årets sista snö ramla ur molnen.

På tal om påsk blir det nog inte mycket till påsk hos oss i år heller. Inget städas och pyntas här inte, och hoppas jag hinner få lite mat ur kyldisken innan allt är borthamstrat?

Nå i såfall blir det väl att plocka lite köttfärs ur frysen. Svälta ska vi nu inte behöva göra :).

Långfredagen ser jag fram emot, då ska det bli långpromenad, men förövrigt tror jag det varnas för soffläge och uppladdning för en lång arbetsdag på påsklördag... Men se därefter kommer en efterlängtad semester!

Så fina handdekorerade ljus fick jag av en klient igår, och de får bli min påskbild!

Ha en riktigt skön påskhelg och njut av ledigheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar