fredag 6 september 2013

Äntligen... efterlängtad semester!

 Det har varit en verkligt lång sommar och en ännu längre väntan... Men här kommer den till slut den hett efterlängtade semestern!



Hela 4 långa månader har vi haft sommar, och nu har tom. träden tröttnat på att vänta på höst och börjat fälla sina löv trots att vi fortsättningsvis har + 20 grader.
Ännu återstår en full arbetsdag innan den rätta semestern infinner sig, men nu mjukstartar den, helgen till ära, med andra skördens jordgubbar och ett glas vin! "Nu drar jag ur telefonjacket" och är anträffbar först den 23 september.

Trots att jag inte är anträffbar  kan tider  bokas via denna länk http://bioenergica.bokadirekt.se  eller på den vita eller gröna knappen på sidan. Det finns några tider kvar till vecka 39.

Tyvärr kan min ledighet orsaka förlängda leveranstider på beställningar. Jag beklagar detta, men jag fick inte tag på någon vikarie detta år :)

Njut av den härliga tid som är på kommande! Soliga dagar med hög frisk luft...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar