fredag 26 oktober 2012

Hjälp för de sjuka djuren

Nu öppnar Einarsgården sina dörrar för de kära djuren!

Den nya djurklinikens renovering har inte ännu påbörjats, men "grov"delen av huset kommer nu att tas i bruk för de kära små liven. För den som oroar sig för sitt husdjurs hälsa är Bioresonansen något jag varmt rekommenderar. Med hjälp av denna kan man snabbt få reda på var orsaken till var problemet ligger. Med en analys får man så att säga en helgenomgång av djuret på bara en timme! Hormoner, hjärta, lever, njurar, rörelseapparat, vitamin och mineralstatus, allergier mm, mm ja i princip allt går att kolla och behandla!

Låter det som en påhittad skröna? Nåja personligen tycker jag också nästan att det låter väl bra för att vara sant, men efter att nu en tid använt bioresonansen på de egna husdjuren och dessutom en häst, så vet jag effekterna av behandlingen.




Hundens skakningar är i det närmaste borta! På hunden konstaterade jag parkinsson för en tid sedan, och visst hade han skakat en längre tid, och blivit allt mera stel och skakig, men man blir ju lite hemmablind för sina egna... Nu har han dock blivit behandlad och skakningarna är numera knappt märkbara, dessutom rör han sig mera mjukt och ledigt än tidigare. Han älskar dessutom att få behandling! Första gången blev han helt utmattad, men allteftersom vi fortsatt behandla, så reagerar han inte längre så starkt på behandlingen som tidigare.
Vår gamla katt däremot vill helst gå sin egen väg... som alla andra katter, och för att undersöka och behandla en katt så rekommenderar jag att den hålls i bur, det kan vara besvärligt att få katten att göra som man vill. Ibland som på bilden kan det lyckas riktigt bra, medan vissa gånger kan bli en kamp! Så bur rekommenderas.


Och så har vi ju den kära sir Lancelot som jag fått äran att lära känna, en bild kan jag väl få dela med mig av honom, men jag antar att tystnadsplikten gäller också när det handlar om djur, så jag vill inte närmare gå in på behandlingsorsak. Däremot har jag förvånats över hur känslig och mottaglig en häst är för behandling! 


Shadow pojken är nästan en del av familjen, och därför vågar jag säkert berätta att han numera mår mycket bättre, efter att hans husse och matte fått reda på vilka födoämnen som orsakar hans allergiska besvär.

Så välkomna alla hussar och mattar, ta med de kära liven för ett besök ifall ni känner er osäkra på vad som fattas dem.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar