onsdag 2 mars 2011

Ljuset återkommer

och då borde ju också livsandarna börja vakna till liv, tycker man.

Jag borde nu vara i full gång med att göra reklam och lansera min nya webb-shop, men jag är ju lite allmänt trög på att göra reklam för mig. Trots detta ska jag dock passa på och slå ett slag för min nya morotscreme som nu har testats av vänner och bekanta, och blivit klart godkänd!


 Den nya kallar jag för Morotscreme-Deluxe, just för att den är lite lyxigare än min tidigare morotscrem. Den doftar ljuvligt, och upptas av huden utan kladd samtidigt som huden får en brunaktig lyster. Morotscremen har en bas på nyponfröolja och gurkörtsolja och är rik på vitaminer, (e-vitamin, Q10 och karoten) dessutom innehåller den collagen. Silkesproeinet tillför huden fukt. Mera information hittas på SHOPPEN

Ha en solig onsdags eftermiddag!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar